Příběh nezletilého chlapce v podání Dannyho Younga, který podlehne tlaku svých vrstevníků, udělá „chybu” a je odsouzen k pobytu v nápravném zařízení. Tady se jeho noční můrou stává narušený násilník a surovec v přesvědčivé herecké kreaci Lea Gregoryho.
Na MFF v Edinburghu v roce 2002 získal tento film cenu za nejlepší britský hraný film a jen potvrdil pozici Dominica Savage jako předního tvůrce zaměřeného na život mladých a vyděděných lidí ve Velké Británii. Savage strávil měsíce pozorováním života na sídlištích a v ústavech pro mladistvé delikventy a pomocí improvizace vytvořil příběh nezletilého chlapce (v podání Dannyho Younga), který podlehne tlaku svých vrstevníků. Je však přistižen při krádeži auta a odsouzen k pobytu v nápravném zařízení. Jemný a citlivý kluk se stane snadnou kořistí nejvíce narušeného násilníka a surovce v ústavu (v podání Lea Gregoryho), jenž si svoji pošramocenou a otřesenou sebeúctu kompenzuje ponižováním ostatních. David Morrissey, kterého můžeme v současné době vidět v pokračování Základního instinktu, hraje soucitného vězeňského dozorce. Gregory získal svým přesvědčivým ztvárněním postavy mnoho obdivovatelů. Zazářil také jako Brian Jones ve filmu Stephena Woolleyho Stoned o tragicky zesnulém členu skupiny Rolling Stones či jako fotbalový chuligán v dramatu Green Street Hooligans.