Silné herecké výkony, především hlavního představitele Ashleyho Walterse, a autentické dialogy charakterizují tragicky zabarvené drama o machismu, zbraních a zkušenosti chudého „černého“ Londýna.
Tvůrce dokumentárních filmů Saul Dibb a spoluscenáristka Catherine R. Johnsonová, která v minulosti působila jako sociální pracovnice v londýnské ženské věznici Holloway, přinášejí autentické a odvážné drama Bullet Boy. Ashley Walters, který v reálném životě strávil sedm měsíců ve vězení pro mladistvé provinilce za držení zbraně, hraje devatenáctiletého Rickyho, jenž se právě vrátil z vazby domů do Hackney ve východním Londýně. Je rozhodnut neupadnout zpátky do destruktivních tenat minulého života. Když si však jeho nejlepší přítel Wisdom u něj schová pistoli a zatáhne ho do konfliktu s místními výrostky, vypadá jeho rozchod s minulostí bledě. Matka si s ním již vytrpěla svoje, zoufá si nad jeho budoucností a je pevně rozhodnuta nenechat svého druhého syna, dvanáctiletého Curtise (neherec Luke Fraser), jít stejnou cestou, jakou šel Ricky. Tragicky zabarvené drama o machismu, zbraních a zkušenosti chudého „černého“ Londýna podtrhují silné herecké výkony a autentické dialogy.