Režisér Lee Yoon-ki vystavěl svůj v pořadí druhý hraný film jako vizuálně vytříbenou mozaiku osudů Korejců žijících v Kalifornii. Z ní se v klidném a tichém tempu vynořuje příběh o nenadálém setkání dvou bývalých milenců – a spolu s ním i pozoruhodný portrét Los Angeles jako přízračně melancholického města bez hranic a lásky.
Mladá Young-shin se v noci za mikrofonem rádia stává přítelkyní osamělých srdcí: do jejího pořadu „Love Talk“ telefonují kalifornští Korejci a zpovídají se jí ze svých smutků a bolestí. Young-shin však trápí stejné problémy jako její posluchače. Přestože získala vše, kvůli čemu do Ameriky přijela – svobodu, peníze, vzdělání –, potácí se odstřižena od své vlastní minulosti, sama v zářivé a nekonečně rozlehlé městské krajině. O to silněji ji proto zasáhne setkání s jejím dávným milencem Ji-seokem, který se vydal do L. A. hledat vlastní sen o budoucnosti, jehož součástí Young-shin nikdy nepřestala být... Režisér Lee Yoon-ki obklopil tuto romanci, zachycenou v dlouhých, tichých a podivně vyprázdněných záběrech, útržky mnoha dalších osudů asijských emigrantů a proměnil ji tak v podobenství o stesku a nadějích těch, kteří svými životy procházejí jako cizími městy.