Devítiletá Eve žije v polovině sedmdesátých let v domku na předměstí Vancouveru. Má fantazii a ráda vypráví. Musí se však vyrovnávat se smutnými událostmi a také s katolickou vírou, jíž s dětskou naivitou ona i její sestra podléhají. Nevšední pohled do života čínské imigrantské komunity je autobiograficky laděným debutem Julie Kwanové.
Devítiletá Eve se narodila čínským rodičům žijícím v Kanadě v roce 1966. To byl rok ohnivého koně, v němž se podle tradice rodí děti přinášející starosti. Eve je děvčátko s velkou fantazií. Do jejího bezstarostného dětství nečekaně zasáhnou smutné události, s nimiž se musí nějak vyrovnat. Zmatek v hlavě jí působí i náhlé zaujetí katolickou vírou, jíž ještě více podléhá její sestřička Karen. Občas se dívence zdá, jak Ježíš tančí s Buddhou… Křehký příběh se odehrává v polovině sedmdesátých let na prosluněném předměstí Vancouveru a z dětského pohledu vypovídá o životě čínské komunity. V roli maminky obou dívek se objevuje známá herečka Vivian Wu. V komorním poetickém celovečerním debutu vychází scenáristka a režisérka Julia Kwanová zčásti z vlastních vzpomínek.