Dva lupiči a jeden zkorumpovaný policista se přetahují o ukradené hodinky a peněženku na jedné zaprášené cestě v Indii.
Dva lupiči a jeden zkorumpovaný policista se přetahují o ukradené hodinky a peněženku na jedné zaprášené cestě v Indii. Asif Kapadia, tentokrát v producentské pozici, oplatil službu Amitu Kumarovi, který pracoval jako pomocný režisér na jeho úspěšném a cenami ověnčeném filmu Válečník.