Po divokém večírku se spoustou alkoholu se Bill probudí do podezřele tiché domácnosti, kterou mu připravila jeho přítelkyně. Za nic na světě si však nemůže vybavit, o která ze svých minulých tajemství se s ní kvůli alkoholu podělil.