Donnymu táhne na třicítku, žije ve Stockholmu pohodlným životem flákače a ignoranta, kterému slušně vynášejí nanicovaté sloupky se společenskými klepy, jež píše do novin. Takřka v prvních okamžicích filmu ale začne do této civilní linie vyprávění pronikat temná stylizace drsného komiksu. Dobro v podobě krásné rusovlasé dívky v něm rozdává na všechny strany tvrdé rány, aby se ubránilo hordě násilníků, představujících zlo. Donny je téměř proti své vůli do zápasu vtažen, a co více, ukáže se, že je v něm klíčovým objektem, neboť se hraje o jeho duši. Aby mohl být zachráněn, musí se rozpomenout na skutky svého dospívání, které režiséři zabarvili takovou dávkou černi, že krutosti komiksových postav vedle nich vypadají málem jako neškodné strašidelné kousky, aranžované pro pobavení diváka.