Další ze svých napůl fiktivních, napůl reálných skupinových portrétů nabitých hereckými hvězdami zasvětil nestor amerického nezávislého filmu Robert Altman varietní rozhlasové show A Prairie Home Companion.
Nestor amerického nezávislého filmu Robert Altman se ve svém novém snímku vrací ke skupinovému portrétu s reálným pozadím (podobně jako nedávno ve snímku Company – 2003, představujícím úspěšnou chicagskou taneční formaci). Středobodem vyprávění je Garrison Keillor, který své jméno svázal s varietní rozhlasovou show A Prairie Home Companion a který k filmu napsal scénář a také si v něm zahrál. Právě populární zábavný pořad, který přetrval celá tři desetiletí, navzdory nejrůznějším mediálním i personálním otřesům, se stává dalším z altmanovských prostředí, v nichž se fiktivní spojuje s reálným. Vzniká ironické a přitom oslavné defilé osob, které v dobrém i zlém svázaly svůj život s rozhlasovým showbyznysem, v němž kdysi pracoval i sám režisér. Jak je v Altmanových filmech zvykem, atraktivitu podívané zvyšuje obsazení hereckých hvězd (které zároveň často znamenitě podávají autentické pěvecké výkony).