Stylizovaný snímek renomované australské režisérky (Malé ženy, Charlotte Gray) rozplétá záhadu obestírající život a smrt Florence Broadhurstové, zpěvačky, tanečnice, majitelky módního salonu, malířky a proslulé návrhářky výstředních tapetových vzorů v jedné osobě.
Když byla v roce 1977 návrhářka Florence Broadhurstová nalezena zavražděná ve svém studiu, jen pár jedinců mohlo potvrdit, že ji skutečně znali. V okamžiku smrti bylo šestasedmdesátileté tajemné ženě dokonce hádáno o dvacet let méně. Tak začíná kinematografické rozplétání záhady obestírající život jedné z nejpozoruhodnějších Australanek dvacátého století. Narozena roku 1899 poznala jako zpěvačka a tanečnice Šanghaj dvacátých let, v následující dekádě vedla módní salon v Londýně, aby se poté vrátila do Sydney coby malířka a dáma proslulá charitativními skutky. Největší pozornost v konzervativní Austrálii si však získala svými výstředními a exotickými návrhy tapet. Vysoce stylizovaný snímek renomované režisérky Gillian Armstrongové originálním způsobem kombinuje archivní záběry, animaci, inscenované pasáže a výpovědi těch, kteří si Florence Broadhurstovou pamatují.