Po šesti letech se Luc Besson vrátil k filmové režii černobílým autorským krimi s milostnými prvky. Jeho hrdiny jsou pařížský gangster na útěku před věřiteli a krásná neznámá, které muž zabrání v sebevraždě a ona je teď ochotná udělat vše, co si bude její zachránce přát.
André je zločinec, po kterém jde kvůli nezaplaceným dluhům pařížské podsvětí. Nemá už, jak by unikl a kam by se skryl – a tak se rozhodne spáchat sebevraždu. Skok z mostu do Seiny se jeví jako dobrý nápad – až do okamžiku, kdy André zahlédne na mostě krásnou dívku, která má zřejmě stejný nápad jako on a uskuteční ho rychleji. Skočí za neznámou do vody a vytáhne ji ven… Později zjistí, že dívka se jmenuje Angela a že je ochotná odměnit se mu za záchranu života čímkoli, co si bude přát. Jestliže svého zachránce skutečně dokáže zbavit i dluhů, jak to udělá – a vlastně proč? Autorské černobílé milostné krimi Angel-A představuje malou, ale významnou přestávku, kterou si francouzský režisér a producent Luc Besson udělal v dnes už téměř šestileté práci na adaptaci své dětské knížky – nákladné 3D animované podívané Arthur and the Minimoys.