Madeinusa je čtrnáctiletá indiánská dívka, která žije v izolované horské vesnici v Peru. Pro toto zvláštní místo je typický náboženský zápal. Jednoho dne se ale ve vesnici objeví mladý geolog z Limy Salvador a svým příjezdem nevědomky změní život mladé dívky.