Za doprovodu Vivaldiho hudby skotačí ve svitu luny tajemná maskovaná postava mezi nádhernými fontánami v italském Tivoli. Asi nejabstraktnější Angerův film čisté krásy. Natočený na černobílý negativ s použitím modrého filtru.