V malé vesnici nedaleko Berlína žijí Markus a Ella. Mají se rádi už od dětství. Jednoho dne odjede Markus s hasiči na cvičení do nedalekého města. V noci toho spolu s ostatními hodně vypije a ráno se probudí v bytě místní servírky… Neobyčejný milostný příběh obyčejných lidí.
V malé vesnici žijí muž a žena. Mají se rádi už od dětství. Teď je jim kolem třiceti. Markus je dělník a také dobrovolný hasič. Ella pracuje několik hodin v týdnu jako pomocnice v domácnosti a zpívá v místním sboru. Lidé je pozorují se závistí i s podezřením: vypadají tak šťastně, tak nevinně…, téměř jako děti. Jednoho dne odjede Markus s hasiči na cvičení do nedalekého města. V noci toho spolu s ostatními hodně vypije a ráno se probudí v bytě místní servírky Rosy… Neobyčejný milostný příběh obyčejných lidí.