Archív filmů Manželské etudy po 20 letech / Manželské etudy po 20 letech
Vysoce ceněný cyklus časosběrných dokumentů, věnovaný proměnám života manželských párů od svatby po současnost, vznikal v letech 1981–2005. Protagonisté segmentu Ivana a Václav začínali skromně. Dnes mají pět dětí, pokoušejí se obchodovat s krásným nábytkem a udržet si životní rovnováhu.