Fascinující portrét kreslíře Roberta Crumba, zakladatele amerického undergroundového komiksu, natočený Terrym Zwigoffem (Přízračný svět, Santa je úchyl). Temně humorná cesta napříč podvědomím excentrického umělce. Velká cena poroty v Sundance 1995.
Dokumentární film Terryho Zwigoffa, autora snímků Přízračný svět nebo Santa je úchyl, představuje komiksového kreslíře Roberta Crumba. Jen zdánlivě standardní portrétní dokument patří mezi nejzajímavější ukázky svého žánru poslední dekády minulého století. O Crumbovi hovoří nejen jeho matka, dva bratři, bývalé přítelkyně nebo současná žena, ale i jeho kontroverzní dílo. O zakladateli amerického undergroundového komiksu, jehož rodinné poměry by byly lahůdkou pro psychoanalytika, lze směle říci, že si uchoval duševní zdraví především díky své tvorbě, díky možnosti transformovat své démony do bizarních příběhů a ještě bizarnějších postav. Crumb je fascinujícím záznamem setkání dvou podobně excentrických umělců, jejichž individuální „přízračné světy“ odděluje pouze filmová kamera, a zároveň temně humornou cestou napříč podvědomím poněkud zvláštního jedince.