Autobiografický horečnatý sen Jonathana Caouetta složený z dokumentárních pasáží, inscenace, domácího videa, amatérských filmů, fotografií či vzkazů na záznamníku. V psychedelií a něhou prodchnutém snímku mladík přibližuje osud své matky a zároveň podniká halucinogenní cestu třemi desítkami let svého dosavadního života.
New York, březen 2002. Dvaatřicetiletý Jonathan zjišťuje, že se jeho psychicky nemocná matka předávkovala lithiem. Po pěti letech se v doprovodu svého přítele vrací do míst, kde vyrostl, na předměstí texaského Houstonu. Tolik prolog jednoho z nejoriginálnějších snímků posledních pěti let. Autobiografický horečnatý sen je složen z dokumentárních pasáží, inscenovaných sekvencí, domácího videa, amatérských filmů, fotografií, vzkazů na záznamníku atd. V psychedelické dramatizaci životního traumatu se Jonathan snaží vyrovnat s bezprávím na matce, která byla podrobena více než dvěma stům elektrošoků, v podstatě bezdůvodně. Snímek sestříhaný na iMovie, standardní součásti jakéhokoli počítače Apple, se stal diváckým hitem na festivalech v Sundance i Cannes. Strhující kinematografické „vymítání ďábla“ je zároveň vysoce intimním vyznáním syna z lásky k matce.