Albánie roku 1997 byla zdivočelou zemí. Střelba zněla i v ulicích Gjirokastëru. Berti, televizní lovec senzací, označil ve své reportáži oběť za vraha s jistotou, že incident neměl svědky. Tragickou událost však zachytila i kamera místního fotografa Petra. V okamžiku, kdy jeho amatérský záznam vydal svědectví, bojují ti dva nejen o pravdu, ale i o své životy. Film nabízí pohled do země nepříliš vzdálené, a přece téměř neznámé.