Sofistikovaná ztřeštěná sexykomedie jako ukázka lesbického filmu. Milenci, bývalí milenci, přátelé, bývalí přátelé se hekticky a po woodyallanovsku střetávají v kosmopolitním New Yorku, a nejen v opeře.
Allegra, ve své nevyrovnanosti i nonkonformnosti roztomilá intelektuálka, typický produkt kosmopolitního New Yorku, hledá svou sexuální identitu. Nachází se v komplikované situaci. Je lesbička, miluje operu a Samanthu, ale Samantha už nemiluje ji a opouští ji. Nedaleko zase Grace miluje Philipa, mladého profesora filozofie, ale ten se s ní nechce oženit... Allegra napsala knihu a právě díky ní se setkává s Philipem. V kině se pak seznamuje s Grace, která si sem přišla poplakat při romantickém filmu. Klasický trojúhelník dostává nové úhly. Allegra je ve slepé uličce, obelhává přítelkyně Vivian a Nell o svém „prohřešku“ v orientaci. Zmítána rozporuplnými city se střídavě schází s dvojicí, jejíž rozpad uspíšila. Philip ani Grace samozřejmě nic netuší...