Bruno Bonomo (Silvio Orlando) je jedním z mála italských producentů, kteří ještě sázejí na „béčkové“ filmy, už dávno vytlačené jednak Hollywoodem, jednak domácím, takzvaně autorským filmem. Až po krk v dluzích a v manželské krizi se jako spásného stébla chytne scénáře, který mu donesla mladá aspirantka režijní profese. Jmenuje se Kajman. Bruno, doufající, že půjde o běžný politický thriller, postupně zjišťuje, že ve skutečnosti jde o životní příběh Silvia Berlusconiho. Poněvadž už nemůže couvnout, nezbývá mu než hledat někoho, kdo do filmu vloží peníze, a kromě toho musí najít také hlavního představitele, což není snadné. Nicméně zápas se všemi problémy, jež musí řešit, jako by v něm probouzel novou vitalitu a novou víru ve vlastní důstojnost. Nanni Moretti takřka ve všech svých filmech reflektuje politickou realitu své země. Tentokrát se mu podařilo zachytit vzestup i předpoklady pádu zcela konkrétní postavy politické scény Itálie. Nejzajímavější jsou ony momenty, kde autor líčí, jak se lze dostat k politické moci prostřednictvím ovládnutí média komerční televize.