Romka Dona, ambiciózní studentka Lukrecie a manželka podnikatele Tana, bulharská realita 60., 70. let a dneška. Tři zimní příběhy pojí tři postřehy o tragickém zauzlení vztahů žen a mužů, z nichž se rodí jak vytoužené, tak nechtěné děti.