Kam až je člověk schopen zajít, aby se stal „vyvoleným“? Sedm kandidátů se podrobuje konkurzu na obsazení vysoké manažerské pozice. Výběrové řízení spočívá v aplikaci tzv. Gronholmovy vylučovací metody, které byli po 1.světové válce podrobováni důstojníci německé armády. Pět nominací na cenu Goya 2006.