Vysoce originální portrétní dokument představuje více než devadesátiletého a stále činného malíře německého původu Uwe Grummana, jenž je některými považován za posledního žijícího expresionistu. Stejně jako umělcovo plátno je i filmový obraz rozdělen do fragmentů žijících vlastním životem a přitom geniálně „spolupracujících“.
Více než devadesátiletý a stále činný malíř německého původu Uwe Grumman je některými považován za posledního žijícího expresionistu. Svůj trojjediný život strávil postupně v Německu, Chile a na Kanárských ostrovech. Navzdory nejrůznějším překážkám však nikdy nepřestal malovat. Na Grummanově typickém plátně probíhá v individuálních „rámcích“ mnoho nezávislých akcí. Podobně koncipuje konvencím vzdálený portrétní snímek i španělský režisér – jeho kamera sleduje umělce v různých situacích, zatímco obrazy hovoří vlastním jazykem.