Hollywoodská herečka Nikki Graceová přijme roli v remaku nikdy nedokončeného polského snímku s názvem 47, jehož hlavní představitelé podlehli zakázanému milostnému citu a byli zavražděni rezavým šroubovákem... Skutečnost, sen, vize, film, ale i minulost a budoucnost a identita protagonistů se stávají prostorem, v němž se volně pohybují postavy nové, hvězdně obsazené šarády Davida Lynche.
Hollywoodská herečka Nikki Graceová dostane nabídku zahrát si hlavní roli nešťastné Sue Blueové v novém filmu režiséra Kingsleyho Stewarta. Herečku neodradí ani zjištění, že natáčený film je remake nikdy nedokončeného polského snímku s názvem 47, jehož hlavní představitelé podlehli zakázanému milostnému citu a byli zavražděni rezavým šroubovákem. V okamžiku, kdy se i Nikki nechá svést svým hereckým partnerem Devonem Berkem, se její dosud přehledný svět promění. Milenci se navzájem oslovují jmény svých postav a hranice mezi různými realitami definitivně padnou. Skutečnost, sen, vize, film, ale i minulost a budoucnost a identita protagonistů se stávají prostorem, v němž se volně pohybují postavy příběhu, soustředěného podle režiséra Davida Lynche na situaci „ženy v nesnázích“. Jaké místo v něm však mají králíci z televizního sitcomu? Hvězdně obsazená šaráda, v níž se Lynch vrací ke svým surrealistickým počátkům z dob Mazací hlavy (1977), vznikala několik let, bez pevného scénáře a s využitím digitální kamery Sony PD-150.