Na svatbu svého syna Vinha přijíždí z Vietnamu do Švýcarska jeho skutečná matka. Švýcarská rodina, která kdysi malého Vinha adoptovala, se už před léty rozpadla a každý si žije po svém. Pro Vietnamce je ale rodina nezrušitelnou pospolitostí, a tak se všichni sejdou, aby zkusili předstírat harmonické rodinné vztahy. Jednu z hlavních rolí vytvořil Jean-Luc Bideau.
Svatební obřad se svými pevně stanovenými pravidly bývá filmaři vyhledávaným východiskem dramatických či komických situací, z nichž se lze dozvědět o charakterech zúčastněných ledacos z toho, co by jinak zůstalo skryto. Tak je tomu i v případě filmu o švýcarské rodině, která si ke svým dvěma dětem kdysi přibrala malého vietnamského chlapce Vinha. Teď se dospělý Vinh žení se Švýcarkou, na svatbu přijíždí jeho skutečná matka, s níž si dosud pouze dopisoval, a Vinh prosí své dávno rozvedené švýcarské rodiče a rozhádané sourozence, aby si kvůli ní na pár dní zahráli na idylu šťastné rodinky. Všichni mají spoustu dobré vůle, ale ta nezabrání výbuchům hořkosti, výčitek a hněvu, pramenících z pocitu ukřivděnosti, který si děti i rodiče nesou z minulosti neustále v sobě. Na cestě za poznáním někdejších konfliktů, nedorozumění i sebe sama ale není vše jenom vážné...