Williamovi je jednadvacet a právě získal roli ve svém prvním filmu, když v baru, příznačně nazvaném Trpký konec, potká Sarah. Díky společnému milostnému dobrodružství bude William nucen vyměnit svůj podnájem v newyorské Lower East Side za hotelový pokoj v Mexiku a unáhlenou nabídku k sňatku za opravdovou vášeň a moudrost, kterou poznají jen ti, kdo přežili.