Divácký hit letošního Berlinale přináší příběh padesátnice Maggie, jež v zoufalé snaze sehnat peníze na operaci vážně nemocného vnuka přijme bizarní zaměstnání v erotickém klubu v londýnském Soho. Marianne Faithfullová a kusturicovský Miki Manojlović v hlavních rolích romantické tragikomedie.
Jeden z nejsilnějších filmových zážitků roku přináší příběh padesátnice Maggie, která se jednoho dne nechá zaměstnat v nočním klubu londýnského Soho. V zoufalé snaze získat peníze na operaci vážně nemocného vnuka přijme práci, nad níž by se dosud při pouhé zmínce zarděla studem. Pozoruhodné šansoniérce a herečce Marianne Faithfullové je v romantické tragikomedii neméně skvělým protihráčem kusturicovský herec Miki Manojlović, jehož na první pohled hochštaplerský majitel klubu začne díky odzbrojující přirozenosti stárnoucí ženy znovu vnímat hluboko zasuté city. Bizarní idyla nově nabyté Maggiiny existence končí okamžikem, kdy se o nové, byť dočasné identitě dozvídají nejen pomlouvačné sousedky, ale především syn Tom. Nevtíravě osobitá režie Sama Garbarského dává prostor strhujícímu herectví, jehož působivost umocňuje skvěle vystavěná atmosféra s melancholickým hudebním doprovodem, který je příběhem sám o sobě.