Hudebně nadupaný portrét frontmana legendární skupiny The Clash Joea Strummera, natočený v rytmu dokonale souznícím s přímočarou a nekompromisní hudbou slavné britské kapely, je protkán unikátním archivním materiálem i hravými komiksovými animacemi.
Jen těžko by se hledal někdo povolanější pro filmový portrét frontmana legendární skupiny The Clash Joea Strummera než jeho dlouholetý přítel, filmař a tvůrce zdařilých snímků o Sex Pistols Julien Temple. Rytmus jeho dokumentu provázejícího nás Strummerovým životem a kariérou dokonale souzní s přímočarou a nekompromisní hudbou slavné britské kapely. V místy téměř klipovitém střihu ožívá neopakovatelná atmosféra zrodu punkového hnutí, počátků squattingu, bouřlivých demonstrací v ulicích Londýna a hlavně divokých koncertů kapely, mezi jejíž fanoušky stále patří např. Martin Scorsese, Jim Jarmusch, Bono, Johnny Depp či Steve Buscemi. Ti všichni spolu se Strummerovými spoluhráči a přáteli vzpomínají na obrovské charizma muže, který svou hudbou a postoji ovlivnil celou generaci. Snímek je vedle jedinečných koncertních záběrů či rozhovorů se Strummerem v průběhu celé jeho kariéry protkán i hravými komiksovými animacemi a unikátním archivním materiálem.