„Kéž by můj film motivoval diváky k tomu, aby se navzájem víc pouštěli k tělu,“ říká režisér o svém debutu o němém zabijákovi, který si krvavými penězi chce zaplatit operaci, díky níž by mohl mluvit a žít normálním životem. Zatím však plní drsné zakázky a sní o jiné budoucnosti.
Killa nemá pořádné jméno a nemluví. Vyrostl jako sirotek a čas tráví sledováním koridy, pojídáním ústřic, psaním poezie a zabíjením. Nájemným vrahem se stal proto, aby jednou mohl zaplatit operaci, která by mu vrátila řeč. Pro svou „práci“ si vytvořil vlastní pravidla – zabíjí jen zjizvené a pokřivené. Když se z Killy, malého chlapce z ulice, a z She, bezprizorní dívky z baru, stane zvláštní rodina a Killa si začne zvykat na nové něžné útočiště, přichází poslední zakázka. Snímek o totálním outsiderovi, který touží někým se stát a najít své místo ve světě, je variací na bojové filmy, jež jsou v Jižní Koreji populární, a je také jakousi odpovědí na tvorbu Tarantina a na Jarmuschův film Ghost Dog - Cesta samuraje. Hlavní roli ve filmu plném evropské vážné hudby, bizarních lokací, násilí i lehkých vtipů a ironie neodolatelně hraje Shin Ha-kyun. Dokázal skvěle ztvárnit obě polohy postavy – drsného zabijáka i dojemného snílka.