Nekonvenční hypnotický thriller přibližuje tísnivou atmosféru předměstí Melbourne, jehož obyvatelé jsou vystaveni řádění masového vraha. Vyšetřování zpovzdálí sleduje hlídkující policista Graham, který je brzy vtažen do centra dění.
Děj hypnotického thrilleru nás přivádí na předměstí Melbourne, kde během dvou dnů dochází k otřesným vraždám. Policie předpokládá souvislost obou zločinů a do blízkosti baru, kde byla naposledy spatřena jedna z obětí, zaparkuje přívěs sloužící jako informační centrum se vždypřítomnou hlídkou. Nezáviděníhodnou službou je pověřen i policista Graham, který delší dobu trpí nesnesitelným hučením v uších. Navzdory zavedeným pravidlům thrillerového žánru přesouvá scenárista a režisér Matthew Saville pozornost z centra vyšetřování na jeho okraj, kde prostřednictvím Grahama sužovaného bolestmi sledujeme dopad šokujících událostí na psychiku tamních obyvatel. Jak už název slibuje, zvuková složka je v případě australského snímku minimálně stejně důležitým vyprávěcím prostředkem jako obraz, příznačně laděný do tmavých odstínů.