Být bohatý je finančně náročné a nečekané štěstí ti může zničit život... V satirickém příběhu Martína, mladého asistenta na katedře ekonomie, nejsou věci takové, jakými se zdají být, a tak ani výhra nemusí být výhrou. Celovečerní debut režiséra, který natočil jeden z nejúspěšnějších krátkých filmů v dějinách španělské kinematografie.
Martín Circo Martín (skvělý Leonardo Sbaraglia), mladý, špatně placený asistent na katedře ekonomie, právě vyhrál ve vědomostní soutěži největší cenu, jaká kdy byla v historii televize udělena. Její hodnota přesahuje tři miliony eur, má však jednu vadu – je výherci „vyplacena v naturáliích“. Záhy Martín přichází na to, že být bohatý je drahé a že nemá peníze na to, aby si mohl tuto cenu dopřát. Tak, jak postupně zabředává do pavoučí sítě neúprosné bankovní totality, začíná se z něj stávat nejen oběť, ale také ekonomický disident... Postupně odhaluje komplot světa reklam, bank, ekonomických lží a parazitů. Zároveň přehodnocuje své názory, které hlásal studentům na fakultě...