Stařec a jeho romantický sen... Příběh dvaaosmdesátiletého starého mládence pana Viga a mladé řádové sestry Amvrosije, která se řízením osudu stane součástí jeho života. Humor a moudrost v dokumentu, který získal na festivalu dokumentárních filmů v Amsterdamu hlavní cenu Jorise Ivense.
Pan Vig, dvaaosmdesátiletý starý mládenec, nikdy nepoznal lásku, přesto šel za svým srdcem a dodnes se nevzdal svého půl století starého romantického snu. Před padesáti lety koupil Jorgen Lauersen Vig na dánském venkově zámek Hesbjerg, s úmyslem vybudovat z něj klášter. Nyní, na sklonku života, chce svůj dávný sen uskutečnit. Nabídne zámek ruské pravoslavné církvi a delegace řádových sester proto přijíždí na obhlídku. Jeptišky však mají své vlastní plány, které panu Vigovi dramaticky mění život. Uvědomuje si, že cesta ke splnění jeho touhy je zcela jiná, než si původně myslel...