Konceptuální a výtvarný dokument, detailně sledující fotbalovou legendu během celého zápasu. Tvůrci ódy na charizmatického a kontroverzního atleta jsou hvězda výtvarného světa Douglas Gordon (24 Hours Psycho) a Philippe Parreno, hudbu nahráli slavní skotští postrockeři Mogwai.
Jedinečná variace na „film o sportu“. Výtvarníci Gordon a Parreno vytvořili portrét v přímém přenosu a zároveň hluboký snímek, v němž zaostřili na jednoho z největších fotbalistů naší doby Zinédina Zidana. Během dvaadevadesáti minut utkání Real Madrid vs Villarreal sledovalo sedmnáct kamer (formátu super-35 mm a High Definition) výhradně jediného hráče. Diváci mají detailně k dispozici tělo atleta v akci, přesné i nevědomé pohyby, tvář, na kterou se promítají myšlenky, pocity i vzpomínky: nabízí se tak jedinečný a neopakovatelný zážitek. Gordon & Parreno shromáždili silný tým. Kameramanem konceptuálního dokumentu je Darius Khondji (Sedm, Vetřelec: Vzkříšení), za kamerami stáli i spolupracovníci Olivera Stonea a Martina Scorseseho. Hudbu natočili skotští postrockeři Mogwai, střih obstaral Hervé Schneid (Amélie z Montmartru), mix zvuku Tom Johnson (King Kong, Requiem za sen).