Pozorování pohybu zachyceného v realitě s podezřením, že jde o širší metaforu. Outdoorová ornamentální choreografie pro zájezdní autobus.
Pozorování pohybu zachyceného v realitě s podezřením, že jde o širší metaforu. Outdoorová ornamentální choreografie pro zájezdní autobus. Snímek je uváděn v rámci pásma Čestná stráž: Nový český videoart.