Pozoruhodný dokument Martina Scorseseho, který zaznamenává koncert nejslavnější rockové skupiny Rolling Stones, vznikl během dvou dnů na podzim roku 2006 v Beacon Theatre v New Yorku. Detailní záběry rockerů v důchodovém věku zachycují jejich neuvěřitelnou energii i vzájemnou komunikaci na pódiu.
Pozoruhodný dokument Martina Scorseseho, který zaznamenává strhující koncert nejslavnější rockové skupiny Rolling Stones, vznikl během dvou večerů na podzim roku 2006 v Beacon Theatre v New Yorku. Osmnáct nestatických kamer, za nimiž stálo několik držitelů Oscarů, snímá rockery především v detailních a v polodetailních záběrech. Díky tomu se perfekcionistickému tvůrci podařilo zachytit z bezprostřední blízkosti neuvěřitelnou energii hudebníků v důchodovém věku i jejich telepatickou komunikaci na pódiu. Dvě desítky písní, mezi nimiž zazní i několik základních kamenů rock’n’rollu, včetně rebelantské hymny (I Can’t Get No) Satisfaction, prokládají archivní rozhovory. K vrcholům koncertu, který uvedl Bill Clinton, patří skladby, v nichž si na pódiu se skupinou zařádí sedmdesátiletý bluesrockový kytarista Buddy Guy nebo takřka o půl století mladší sexuální dračice Christina Aguilera.