Dobrácký Lao Xie vychovává spolu s její matkou Mei Zhu malou Hehe, u níž se ale projevují příznaky závažné choroby. Když se ukáže, že trpí leukemií a potřebuje dárce kostní dřeně, promění se život nejen Hehe, její matce a nevlastnímu otci, ale i otci vlastnímu a jeho nové partnerce. Pomoc nemocnému dítěti totiž náhle stojí na jejich společném rozhodnutí. Existují pro něj ale ideální podmínky? Přestože geografická výlučnost a čínská rodinná politika, kdy jsou znevýhodňovány páry s více než jedním potomkem, zásadně komplikují vývoj, usiluje režisér a scenárista Wang Xiaoshuai o univerzální nádech osudového příběhu zabývajícího se podobami rodičovské i partnerské lásky a odevzdanosti, která s ní souvisí. Za soustředěný scénář, v němž má vše svou přesnou roli, podobně jako v životech hrdinů filmu, získal Stříbrného medvěda na MFF v Berlíně.