Anica se rozhodne emigrovat. Znamená to opustit především svého postaršího gangsterského milence Milutina, pro něhož pracovala a ke kterému už dávno necítí to, co kdysi. Den loučení se vším, co pro ni dosud něco znamenalo, však zkomplikuje vyznání lásky, na niž už dávno rezignovala. Magicky realistické drama ze současného Bělehradu vypráví o odvaze začít nový život, o osudech lidí v Bělehradě po Miloševićově pádu.
Anice je dávno přes třicet a má už dost dosavadního života, svázaného s postarším mafiánem Milutinem, s nímž už ji dávno nespojuje skutečný cit. Rozhodne se odejít z Bělehradu i ze země a začít jinde a jinak. Doufá, že třeba ještě potká pravou lásku. Den, kdy se konečně rozhodne uskutečnit svůj plán, je pro Anicu dnem loučení, ale také dnem plným překvapení. Milutinův mladý zabiják Stanislav se totiž konečně rozhodl vyznat jí lásku… Co se stane, když se zamilujete v den, kdy jste chtěli odejít? Na to se režisér Stefan Arsenijević ptá ve svém snímku, v němž v duchu magického realismu mísí prvky kriminálního a milostného dramatu. Dotýká se přitom jak problémů současné srbské emigrace, tak změn, které v zemi nastaly po pádu Miloševićovy vlády na podzim 2000. Na MFF v Sofii 2008 získal Stefan Arsenijević cenu za nejlepší režii.