Pozoruhodná filozoficko-poetická meditace o významu umění v lidském životě byla natočena na slavném pařížském hřbitově Père-Lachaise. Autorka dokumentu nehovoří jen s lidmi přicházejícími uctít památku zesnulých umělců, ale také s pozůstalými, kteří tu pohřbili milované manžele, rodiče či přátele.
Několika cenami ověnčenou filozoficko-poetickou meditaci o významu umění v lidském životě natočila Heddy Honigmannová v hájemství, v němž se láska a smrt prolínají s krásou: na světoznámém hřbitově Père-Lachaise v Paříži. Svůj klid tam našlo mnoho umělců z různých dob i koutů světa, včetně Edith Piaf, Marcela Prousta a Jima Morrisona. Řada z nich je dodnes uctívána, jak dokládá náhrobek Oscara Wilda posetý rtěnkovými polibky, jiní upadli v zapomnění. Režisérka ale nehovoří jen s lidmi, kteří na toto romanticky melancholické, utěšující i povznášející místo chodí uctít památku obdivovaných géniů či hledat inspiraci pro svoji tvorbu i život (například japonská klavíristka díky Chopinově hudbě navazuje duchovní spojení se zesnulým otcem). Šetrně zpovídá i pozůstalé, kteří tu pohřbili milované manžele, rodiče či přátele, pečují o jejich náhrobky a chtějí se podělit o svůj žal, láskyplné vzpomínky a nezřídka i nevšední osudy.