Dvě postarší dámy, žijící v sousedství, se jedné deštivé noci ujmou zatoulané zbídačené kočky a začnou se o ni láskyplně starat a podstrojovat jí. Zhýčkaný čtyřnohý mazlíček ale začne jejich péče natolik zneužívat, až mezi žárlivými sousedkami vyprovokuje zákeřnou válku... Kreslená groteska získala několik festivalových ocenění (Avanca: Cena za nejlepší animaci, Dervio: Cena za nejlepší režii).