Čtyři mladí přátelé ze čtyř částí Ugandy se snaží prosadit v hlavním městě Kampale, kam se vydají vstříc kariérám hudebníků. Chudinské čtvrti města nazývané „divizionz“ však fungují na základě nepsaných pravidel, která mohou neznalé návštěvníky dovést do slepých uliček. Hrdinové náhle čelí dříve nepoznaným konfrontacím, v nichž mohou mít navrch jejich vzájemné vztahy, ale i vidina osobního prospěchu. Snímek patří mezi tituly přivádějící diváka do vzdálených končin, aniž by tuto výpravu zneužíval k ohromování povrchně exotickými záběry. Klíčová je zde autenticita, která pramení ze zachycení slumů, v nichž dostali prostor místní neherci. K dosažení dramatičnosti snímek nepotřebuje střelné zbraně, ale vystačí si s motivem ohrožení plánu hrdinů. Ukazuje, že ve slumech vládne rivalita, jejíž příčiny nicméně nespatřuje v zakořeněné hierarchii (jako to známe z filmů odehrávajících se ve favelách Rio de Janeira), ale výhradně v lidské řevnivosti.