Agnes si dokonale uspořádala pracovní i rodinný život. Při opakovaných návštěvách cizího bytu si však uvědomí, jak jednotvárně žije. „Nechtěla jsem Agnes racionálně popsat, chtěla jsem se vžít do ženy, již opanuje potřeba osvobodit se. Ukázat, jak se pak vyrovná s tím, že nad sebou ztratila kontrolu,“ říká o své hrdince debutující scenáristka a režisérka.
Agnes vykonává náročné povolání neuroložky, o domácnost a dvanáctiletou dceru se stará její muž, autor průměrných detektivek. Všechno bezchybně funguje, dokud Agnes nezačne pravidelně docházet do jednoho prázdného bytu. Byl jí totiž shodou okolností svěřen úkol pečovat o květiny v domácnosti manželů, kteří údajně odcestovali. Opuštěné pokoje se pro Agnes stávají novým útočištěm, vrací se sem stále častěji a postupně ztrácí ostych – otevírá skříně, polehává v posteli, přehrává si zprávy ze záznamníku. Dozvídá se stále nové a znepokojivé podrobnosti o manželích, kteří v bytě bydlí. Agnes jako by se pokoušela vyvléknout se ze své identity, začít znovu, žít jiný život. Do jaké míry ale sny a touhy odolají tlaku svědomí? Režisérku podle jejích slov zvlášť zajímá Agnes, její svět a zemětřesení v něm, které narušilo i ty nejpevněji vybudované základy.