Starý muž vede osamělý život v industriálním světě pod příkrovem smogu. Jednoho dne dostane tajemný balík, který mu umožní změnit nehostinné okolí. Cena diváků z ročníku 2006 a nominace na cenu Evropské filmové akademie. Till Nowak absolvoval filmem Zásilka obor design médií. Věnuje se digitálním technologiím, web designu a 3D animacím.