Ve vizuálně zdařilém režisérském debutu herce Fabrizia Bentivoglia Nech to být, Johnny! sledujeme životní osudy mladého muzikanta z italské Caserty. Píše se rok 1976, Faustino právě dokončil školu, a aby unikl povinné vojenské službě, musí prokázat, že je jako kytarista zaměstnaný a že na jeho výdělku závisí živobytí jeho ovdovělé matky.
Ve zdařilém režisérském debutu herce Fabrizia Bentivoglia Nech to být, Johnny! sledujeme životní osudy mladého muzikanta z italské Caserty. Píše se rok 1976, Faustino (Antimo Merolillo) právě dokončil školu, a aby unikl vojenské službě, musí prokázat, že je jako kytarista zaměstnaný a že na jeho výdělku závisí jeho ovdovělá matka. Ovšem vymámit kontrakt z prohnaného hudebního manažera Raffaela se ukazuje jako nelehký úkol. Faustino hraje v orchestru pod vedením alkoholika Mimma Fallasca (Toni Servillo), když však do města přijede zašlá hvězda 60. let, kapelník Augusto Riverberi (sám Bentivoglio), udělá Raffaele z Faustina mistrova asistenta. Raffaele zatahá za několik svých pák a dohodí Riverberimu a spol. slušný kšeft. Najmou si proto amatérského zpěváka přejmenovaného na Gerryho Coma, jenže Raffaele se zničehonic vypaří i s penězi, Riverberi se vrací do Milána a Faustino, jehož maestro „překřtil“ na Johnnyho, zůstává nadále bez kontraktu.