Pouhých čtrnáct kilometrů dělí severní Afriku od Španělska. Pro imigranty je to ale neuvěřitelně dlouhá cesta, která dokáže zabrat i několik let. Neustále budou přicházet a umírat, protože historie dokázala, že neexistuje zeď, jež by byla schopna zadržet jejich sny... To vše ve svém snímku zachytil jeden z nejrenomovanějších španělských dokumentaristů.
Čtrnáct kilometrů je vzdálenost, která dělí Afriku od Evropy. Zároveň však představuje výšku nepřekonatelné bariéry, bránící milionům Afričanů uskutečnit své sny, vstoupit do ráje starého kontinentu a uprchnout před hladem a bídou... V roce 2003 odjel režisér natáčet do Nigérie dokumentární film o karavanách, které pouští Tenere přepravují sůl. Ocitl se přitom na významné imigrační trase, po níž proudí náklaďáky přetížené přistěhovalci, s nákladem dvojnásobně přesahujícím rozměr vozidla samotného. Potkal stovky lidí, směřujících na korbách tímto způsobem ze subsaharské oblasti do Libye, Alžírska a Maroka, odkud se pokoušejí dostat do Evropy. Spousta těchto nákladních aut zmizí navždy beze stopy v poušti. Olivares vyslechl o osudech pasažérů neuvěřitelná vyprávění, která jako by ani nebyla z tohoto světa... Příběh mladé trojice Nigerijců, Violety, Buby a Mukely, je poctou a vyjádřením obdivu těm, kteří dosáhli svého cíle, i těm, kteří neuspěli. Jejich prostřednictvím projdeme dlouhou a nebezpečnou cestou napříč Saharou a poznáme to, co média nikdy neukážou.