„Američané milují vítěze a nesnášejí poražené,“ říká citát použitý v dynamickém dokumentárním pohledu na společnost, která se naivně pyšní superlativy. Na příkladu vlastní rodiny, jejíž členové v touze podobat se Rambovi či Conanovi podlehli dočasnému kouzlu steroidů, režisér kongeniálně ilustruje úskalí filozofie vítězství za každou cenu.
„Američané milují vítěze a nesnášejí poražené,“ říká generál Patton v ukázce použité v dynamickém dokumentárním vhledu do společnosti, jež se naivně pyšní superlativy. Na příkladu vlastních bratrů, kteří v touze podobat se Sylvesteru Stalloneovi či Arnoldu Schwarzeneggerovi podlehli dočasnému kouzlu steroidů, Christopher Bell kongeniálně ilustruje úskalí filozofie vítězství za každou cenu. Vizuálně našlapaný a skvěle sestříhaný dokument produkovaný tvůrci filmů Bowling for Columbine a Fahrenheit 9/11 nabízí originální směs notoricky známých popkulturních odkazů a intimního příběhu v komediálně-dramatickém ladění. Zpovědi členů amerického Kongresu, profesionálních atletů či lékařských expertů dokreslují s upřímností předestřený nelichotivý obraz „národa na steroidech“, nad kterým se vznášejí nevyřčené otázky: Co uděláte, když zjistíte, že všichni vaši hrdinové porušili pravidla? Zůstanete na straně hrdinů, nebo pravidel?