Když režisér Yeo Joon Han sháněl peníze na svůj autorský celovečerní debut, dostal lukrativní nabídku od produkční společnosti Astro Shaw, odnože multimediálního konglomerátu Astro All Asia Networks. Dostane peníze a kreativní svobodu, ale musí vytvořit film, který bude výdělečný. Tak vznikl muzikál Výprodej!, v němž se snoubí motivy zaprodání se kariéře a zisku s jízlivou satirou mamonářských korporací i umělců a jejich společenského uznání. Film sleduje dva zaměstnance korporace FONY. Ona je moderátorka minimálně sledovaného pořadu o umělcích a on konstruktér, který vyrobil spolehlivý multifunkční přístroj do domácnosti. Šéfové společnosti ovšem zastávají jiné priority než umění a spolehlivost. Zábavný, osobitě stylizovaný snímek představuje cílený, ba přímo konstatovaný rozchod s uondaným realismem, který v současnosti dominuje mezi trendy festivalové kinematografie.