Slzy, sex, citové vydírání, přehnaná starostlivost – to jsou obvyklé zbraně, kterými ženy manipulují svými mužskými protějšky. Debutující režisérka Olga Dabrowská ve svém povídkovém snímku vypráví osudy různých žen v různém věku, jež kazí život sobě i svým partnerům.
V prologu povídkového autorského snímku si děti hrají na svatbu: „novomanželka" Julinka svého malého „manžela" Péťu nepustí, aby si hrál s ostatními dětmi. Puberťačka Angela svádí boj s milencem své matky (povídka Maminčin andílek), hrdinka Mravního imperativu usiluje o svobodu a počestnost mladého kněze a v segmentu nazvaném Pomalu, ale slábnu deptá Boženka svého starého, nemocného manžela přehnanou starostlivostí doslova „až za hrob"… Debutující režisérka Olga Dabrowská se ve svém autorském snímku vyjadřuje k tématu mužského osudu manipulovaného ženami. Ženská sebestřednost a poživačnost se projevuje ve vztazích od prvních dětských her až po stáří a smrt. Na paradoxně pojatých příbězích žen všech generací a různého životního stylu tak autorka demonstruje mechanismy lidského života, který může být zmarněný vinou zneužívání takových „nezpochybnitelných" ženských zbraní, jako jsou slzy, sex, citové vydírání nebo sebeobětování pro druhého.