Těžko definovatelný útvar, v němž lze vystopovat příběh pohádkový, sociální, detektivní a snad i vtipný, proložený televizními reportážemi. Z pohádky vznikl vícevrstvý film, jenž se dá sledovat očima dítěte, ale také pohledem dospělého člověka, který ještě nezapomněl na své dětství.