Susan Sarandonová, Pierce Brosnan a talentovaná Carey Mulliganová v hlavních rolích psychologického dramatu o rodině, jejíž poklidnou předměstskou realitu náhle rozvrátí tragické úmrtí jednoho ze synů. Pozoruhodně vyzrálý debut si získal uznání kritiků i laické veřejnosti na lednovém festivalu Sundance.
Poklidný předměstský život dobře situované rodiny Brewerových nečekaně rozvrátí šokující smrt staršího syna Bennetta. Otec, matka i mladší bratr se s náhlou ztrátou blízké osoby snaží vyrovnat každý po svém, dobrovolnou izolovanost jejich paralelních světů však „naruší" Bennettova nová přítelkyně. Je pevně rozhodnuta dozvědět se více o mladíkovi, se kterým ji pojila krátká, ale intenzivní romance. Debutující Shana Festeová natočila nečekaně vyzrálou studii o vyrovnávání se s bolestí, aniž by sklouzla k povrchnímu sentimentu. Její intenzivní psychologický vhled pod zdánlivě idylický povrch středostavovské rodiny byl inspirován dramatem Roberta Redforda Obyčejní lidé. Skvělým Susan Sarandonové a Pierci Brosnanovi v rolích rodičů se svým hereckým výkonem přinejmenším vyrovná jedna z nejtalentovanějších hereček současnosti, Britka Carey Mulliganová.