Poutavá rekonstrukce jednoho z nejdramatičtějších sportovních klání všech dob, utkání Muhammada Aliho s Joem Frazierem o boxerský titul mistra světa v roce 1975. Archivní záběry a svědectví přímých účastníků „souboje na život a na smrt" ilustrují nejen drama mezi provazy, ale i sociopolitickou realitu Ameriky 60. a 70. let.