Rockový hudebník a výtvarník Marek nenachází v domě svého dětství klid a bezpečí, ale vlastní děsivé vzpomínky a stopy po dávné tragédii. Příběh z přítomnosti, hluboce poznamenané minulostí, se vrací až do doby nacistické okupace. Klasik českého filmu Juraj Herz navazuje na žánr psychologického hororu v duchu svého legendárního Spalovače mrtvol (1968).
Rockový hudebník a výtvarník Marek se po letech vrací do starého venkovského domu, kde prožil dětství. Při malování obrazů se pokouší zapomenout na dosavadní divoký způsob života. Místo toho ho však atakují vzpomínky na podivné události, které úplně vytěsnil z paměti. Nejde jen o tragicky zemřelé rodiče, ale i o sestru, s níž Marek vyrůstal a jež je nyní v psychiatrické léčebně. Osamělý hrdina začíná podléhat energii tajemného místa a odhalovat pozadí děsivých tragédií, jež se v domě kdysi odehrály… Klasik českého filmu Juraj Herz navazuje na žánr psychologického hororu v duchu svého legendárního Spalovače mrtvol (1968). Ani T.M.A. není pouze žánrovým vyprávěním plným tísnivého napětí: příběh z přítomnosti, hluboce poznamenané minulostí, nabízí závažné podtexty a souvislosti. „Na Himmlerův rozkaz nacisté vraždili děti i dospělé, kteří měli Downův syndrom nebo nějaký jiný psychický problém," uvádí režisér. „A právě to jsem chtěl do filmu dostat."